Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svenskar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JiWe View Post
    Hallå svenskar

Någon här som stött på problem vid uppstart av Geeks?

Jag får upp en ruta i ett par sekunder som säger att den letar efter datauppdateringar

Därefter kommer ett felmedelande som säger:

Process-ID=0x3cc (972),108 tråd-ID=0x108 (264).

Klicka OK om du vill avsluta..

Jag använde programmet så sent som för några dagar sedan och nu plötsligt detta. Någon som har några ideér?

/JiWe
    Tjena JiWe åh välkommen, det låter som nåt du bör ta upp med The_Geek himself så att säga. Ärre beta versionen du använder? Vilket OS kör du?

Comment

Originally posted by jg_ View Post
      Tjena JiWe åh välkommen, det låter som nåt du bör ta upp med The_Geek himself så att säga. Ärre beta versionen du använder? Vilket OS kör du?
      Är senaste versionen och så har jag Vista p datorn. Men jag ska kolla med honom så får vi se om det blir någon lösning på det hela!!

Comment

wow...!

det börjar bli livat här....kul att se

Comment

Hej på er!

Comment

Originally posted by adde View Post
            Hej! Undrar om det finns några svenskar här?
            jovisst vi 'r ett par styck:Brilliant

Comment

Svenskar

Finns det några aktiva i detta forum fortfarande?

Comment

här var det lugnt och stilla=).. fick mail igen om att the toy skulle kosta pengar.
                Nån som faktiskt läste igenom mailet? Och hur går det med tradandet??

Comment

Tjena allihopa!

Installerade Geeks Toy igår. Jävlar va avancerat!

Tänkte bara fråga om någon på ett enkelt sätt kunde förklara en sak för mig.

Säg att jag spelar på en tennismatch. Före matchen börjat.

Spelare 1 har 1.50 i odds.
                  Spelare 2 har 3.10 i odds.

Jag sätter 100 kr på att spelare 2 ska vinna.

Själv ska jag ut å svira på stan så jag hinner inte se matchen.
                  Man jag vill i förväg spela att sälja av spelet när/om spelare 2 odds sjunker under matchen.

Hur fan gör man det???
                  Har försökt läsa mig till det men det blir bara stopp i hjärnan.
                  Någon som på ett enkelt sätt kan förklara det för mig?

Comment

Originally posted by Lkopo View Post
                    Tjena allihopa!

Installerade Geeks Toy igår. Jävlar va avancerat!

Tänkte bara fråga om någon på ett enkelt sätt kunde förklara en sak för mig.

Säg att jag spelar på en tennismatch. Före matchen börjat.

Spelare 1 har 1.50 i odds.
                    Spelare 2 har 3.10 i odds.

Jag sätter 100 kr på att spelare 2 ska vinna.

Själv ska jag ut å svira på stan så jag hinner inte se matchen.
                    Man jag vill i förväg spela att sälja av spelet när/om spelare 2 odds sjunker under matchen.

Hur fan gör man det???
                    Har försökt läsa mig till det men det blir bara stopp i hjärnan.
                    Någon som på ett enkelt sätt kan förklara det för mig?
                    Ta dig tid att kolla på matchen istället? Man vet aldrig vad som händer.

Comment

Jo, det gör jag ju oftast men det var inte svaret på min fråga.
                      Jag försöker lära mig programmet och undrar om det finns någon sådan funktion i programmet.
                      Alltså något som automatiskt säljer av vid vinst ( en minimumvinst som jag själv satt gränsen på)

Tack på förhand

Comment

Originally posted by Lkopo View Post
                        Jo, det gör jag ju oftast men det var inte svaret på min fråga.
                        Jag försöker lära mig programmet och undrar om det finns någon sådan funktion i programmet.
                        Alltså något som automatiskt säljer av vid vinst ( en minimumvinst som jag själv satt gränsen på)

Tack på förhand
                        Det finns ett antal olika sätt att åstadkomma det du vill....enklast är kanske att använda sig av Tick Offset, glöm inte att markera Hedge och sen är det bara att välja hur många ticks önskas...

Läs på om du inte vet hur tick offset funkar eller fråga på forumet så får du ett svar.

Comment

Tack!

Och vad menas med ticks?

Ja jag vet jag är lat, men finns det genvägar så tar jag dem gärna!
                          Denna gången i form av fråga och få svar

Comment

Hej på er, en till svensk här!
                            Jag har gjort en svensk guide till riskfri betting motsvarande bet72, så ta en titt in på min sida om ni vill fixa en större kassa att trada med.

Comment

Originally posted by fetbonus.se View Post
                              Hej på er, en till svensk här!
                              Jag har gjort en svensk guide till riskfri betting motsvarande bet72, så ta en titt in på min sida om ni vill fixa en större kassa att trada med.
                              Hej!
                              Har kollat din sida och det är trevligt att se mer
                              och mer svenska sidor som dyker upp.

Comment

då vart det roliga slut, geeks toy slutar vara gratis

Comment

Working...
                                X